Hakkımızda

Vizyonumuz
B2B’yi Türkiye’de sektör bağımsız olarak, firmaların tedarik süreçlerini yönetmek üzere kullandıkları vazgeçilmez bir platform haline getirmektir.

Misyonumuz
Migros’un ve tedarikçilerinin birlikte iş yapma maliyetlerini düşürecek, tedarik süreci operasyonlarının (sipariş, sevkıyat, satış, fatura, stok yönetimi) entegre edildiği bir elektronik platform oluşturmaktır Bu nedenledir ki, Migros B2B platformu sadece Migros’un ihtiyaçları göz önüne alınarak değil ticari faaliyet gösteren tüm firmaların ihtiyaçlarına cevap verecek esneklikte modüler bir yapıda tasarlanmıştır.

Teknoloji Platformu
Teknoloji olarak öncelikle verilerin güvenilirliği, ilgili kişiler tarafından istenilen zamanda, istenilen yerden, istenilen arayüz ile erişebilme imkanı ön planda tutulmuştur. Bu doğrultuda MicroStrategy Akıllı E-iş ve KOÇNET’in sağlamış olduğu network platformu çözümün teknolojik mimarisini oluşturmuştur.İş gereksinimleri, sistem tasarımı Migros ve Obase ekibinin beraber götürdüğü çalışmalar sonucu belirlenmiştir. Bu çalışmalar halihazırda devam etmektedir. Yazılımın geliştirilmesi Obase firması tarafından gerçekleştirilmiştir. KOÇNET firması uygulamaların yeraldığı platformun sağlanması, Obase firması ile beraber destek verilmesi sorumluluğunu almıştır. Veri güvenliği ön planda tutulmuş veri sunumunda XML ve SSL teknolojisi kullanılmıştır. Güvenlik SSL 128 bit ile sağlanmaktadır.

Sistem, Web erişimine sahip herhangi bir arayüz ile kullanılabildiği gibi, aynı şekilde sistem tarafından gerekli bilgiler, gerekli kullanıcılara (e-mail, cep telefonu, vb) periyodik olarak veya gerektiği durumlarda otomatik olarak gidebilmektedir. Özellikle sistem tarafından sağlanan akıllı uyarılar ile iş yöneticileri vakitlerini devamlı aynı konuları kontrol etmekle harcamamaktadırlar. Sağlanan teknoloji platformu sayesinde firmalar web üzerinden Karar Destek Sistemi analizleri yapabilmektedir. Sistemin sahip olduğu akıllı uyarılar sayesinde işler daha iyi yönetilebilmektedir.

Sistemi kullanmak için kullanıcıların sadece bir internet browser’a sahip olması yeterli olacaktır. Akıllı uyarılar kullancıların e-mail veya cep telefonlarına yönlendirebilecektir.

Faydalar

Alıcılar Açısından Faydalar

  • Azalan maliyetler (Sipariş verme maliyetlerinin düşmesi, tedarikçilerin stok yönetimine katılması ile azalan stok seviyeleri ve depolama maliyetleri)
  • Artan satışlar (Tedarikçilerin daha yakın ürün takibiyle yok satmalarda azalış)
  • Fatura kontrol sürecinde verimlilik (Fatura hatalarında azalma, elektronik ortamda fatura karşılaştırması)
  • İş süreçlerinin geliştirilmesi (satışa göre ödeme altyapısının oluşturulması, tedarikçi performanslarının ortaya konması)
  • Tedarikçilerle etkin iletişim

Satıcılar Açısından Faydalar
  • Azalan maliyetler (dağıtım masraflarının, sipariş toplama, depolama ve stok, promosyon maliyetlerinin düşmesi, iş gücü tasarrufu)
  • Artan satışlar (Bilgiye ulaşımda kolaylık ve hızlık sayesinde etkin pazarlama ve satış stratejileri oluşturulması, promosyon stratejilerinin gözden geçirilmesi, tüketici tepkilerinin ve değişimlerini en kısa sürede alınması)
  • Verimli fatura akışı (fatura akışının hızlandırılması, fatura hatalarının azaltılması)
  • İş süreçlerinin geliştirilmesi (veri giriş tekrarlarının önlenmesi, süreçlerin hızlandırılması, doğru üretim ve ithalat planlaması)
  • Alıcılarla etkin iletişim

Bilgilendirme


Hakkımızda

B2B hakkında

Site haritası

Çözüm ortakları